petek, 20. marec 2015

LJUBLJANA-DUNAJ-AMMAN-BANGKOK (1. DAN)

Zjutraj še zadnje priprave pred odhodom. Najino potovanje se je začelo, ko naju je na železniški postaji v Ljubljani pobral kombi GoOpti-ja. Glede njih imam same pozitivne besede. Voznik naju je prišel še pred nama in lahko smo odšli še pred dogovorjeno uro. Kmalu sva bila že na dunajskem letališču, kjer na check-inu dobiva najine letalske karte do Bangkoka in oddava najini prtljagi ter upava, da se en bosta izgubili.

Letela sva z letalsko družbo Royal Jordanian preko Amana v Jordaniji. Doslej sem samo jaz letel z kakšno arabsko letalsko družbo, in sicer z Emirati. Vedela sva, da kar precej družb iz tega območja sodi v krog najboljših letalskih družb na svetu (Emirates, Etihad, Qatar). Po pravici povedano pa za letalsko družbo s katero sva letela še nisva slišala, vendar je vsekakor upravičila regijski sloves. Prvi del leta do glavnega mesta Jordanije se začelo z vzletom letala ob 14:10 in pristankom ob 18:40. Prvo letalo je sprejelo 136 potnikov in bilo je čisto polno. Na vsakem letu dobiš tudi slušalke, ki so bile, dokler nisem kupil novega mobitela, precej boljše. Pri tej letalski družbi poznajo dva razreda tako imenovani Crown razred in za vse ostale smrtnike z manj denarjem ekonomski razred, ki pa je vseeno stokrat boljši od kakšne Adrie in podobnih. Tako je pred vsakimi sedeži tudi zaslon, kjer imaš na izbiro najnovejše filme, glasbo in igre. Hrana je bila odlična. Na izbiro imaš mesni, ribji ali pa vegetarijanski obrok, ki ga nato dobiš v keramični posodici.

Obrok na letu Dunaj-Amman.

Naše letalo iz Dunaja.

Letališče Queen Alia leži dobesedno v puščavi, daleč v daljavi pa se vidijo nebotičniki v Amanu. Konec leta 2013 so odprli nov terminal, ki je za razliko od prejšnjega precej večji in tudi boljši. Amman je eno uro pred srednjeevropskim časom, najin naslednji let proti Bangkoku pa je šele ob 2:10, kar pomeni več kot šesturno čakanje na letališču. Nekaj malega denarja sem zamenjal v jordanski dinarje, ker sam zbiram denar iz celega sveta. Čas sva porabila tako, da sva šla v arabsko različico McDonald's in sedela na udobnih stolih. Bilo pa je zelo hladno. Klima je bila po mojem naravnana še nižje kot kasneje na Tajskem.

Delta reke Ganges, Indija

Delta reke Iravadi, Burma

Vkrcavanje se je pričelo ob 1:40 tako, da sva bila že nekje ob pol dveh že pred vrati prostora še za stati komaj ni bilo, saj to letalo sprejme 283 potnikov, midva pa sva ponovno dobila sedež ob oknu. Ker je bilo že sredi noči si nisem mislil, da bomo dobili še kaj za jest, vendar smo ponovno dobili celoten obrok, poleg tega so nas na sedežih pričakali povšter, odeja in copati. Leteli smo na koridorju direktno nad Bagdadom, kjer se je včasih tudi kaj zasvetilo. Ko sem se zbudil smo bili že nad Indijskem oceanu in še nekaj ur je bilo do pristanka. V tem času smo dobili še dva obroka, uspel pa sem pogledati še en film. Celoten let je trajal nekaj več kot devet ur. Kakšno uro pred pristankom stevardese potnikom razdelijo t.i. Arrival card in Departure card. (več o tem in celotnem carinskem postopku glej: )

Čakalne vrste za vstop v državo.

Letališče Suvarnabhumi spada med najboljše na svetu.

Po urejenih mejnih formalnostih sva sledila tablam za Airport Sky Train (za napotke o javnem prevozu v Bangkok, glej: kmalu),  s katerim sva se odpeljala do postaje Phaya Thai, kjer sva nato vzela taksi najinega hostla NapPark at Khao San, kjer sva bila v ravno pravšnem času, saj se je takoj ob najinem prihodu močno ulilo. Hostel se nahaja na Khao San Road, vendar je vseeno dokaj umaknjen od najhujšega hrupa, rezervirala sva ga pa že pred odhodom, saj se obema ne bi dalo po celodnevnem letu iskati še prenočišče.
 
Celotni stroški dneva = 136 € oziroma 68 €/na osebo
  • Povratni prevoz GoOpti: Ljubljana – Dunaj – Ljubljana = 34 €/na osebo
  • Obrok za dve osebi v Mcdonald's Queen Alia Airport7,12 €
  • Airport Sky Train in taksi do hostla190 THB (5,44 €)/na osebo
  • Nočitev NapPark at Khao San 5x nočitev = 10 €/na noč
VEČ SLIK NA: kmalu

Ni komentarjev:

Objavite komentar